Po letech se vracejí na trh oblíbené minerální vody z Mariánských Lázní. Po sedmi letech by se měla na pultech objevit také tradiční Aqua Maria. Lidé si na ní budou moci opět pochutnat již v příštím roce.
Firma spoléhá nejen na vyhlášenou kvalitu vody Aqua Maria, ale také na pečlivou marketingovou přípravu. „Na trh uvedeme vodu, kterou považujeme za jednu z nejlepších v České republice, přesto komunikaci podpoříme i reklamou,“ uvedl Vojtěch Milko, ředitel Bohemia Healing Marienbad Waters (BHMW). Jedná se o lehce mineralizovanou vodu, s kterou se počítá primárně pro oblast gastronomie, ale i domácností. Aqua Maria by se tak vrátila do prodejních regálů po sedmi letech. Podle Vojtěcha Milka je potenciálem mariánskolázeňské stáčírny dodávat na trh měsíčně přes tři miliony litrů této vody. Společnost BHMW, která koupila zdejší stáčírnu v roce 2016, provozuje také stáčírnu v Bílině, kde stáčí Bílinskou kyselku a Zaječickou hořkou vodu. Záměrem proto je všechny léčivé produkty propojit a společně zastřešit pod “sílu léčivých pramenů”. „Chtěli bychom jednat i s řetězci, abychom nebyli pospolu v regálech třeba se sladkými minerálními vodami, ale chtěli bychom vytvořit skutečně lázeňské prameny, kde by byly i jiné funkční vody,“ přiblížil Milko. Za takové lze v současné době označit například Magnesium Extra, Mlýnský pramen, Šaratici či Vincentku. „Netajíme se tím, že jakmile budeme v Mariánských Lázních slavnostně otevírat, tak nepochybně pozveme i všechny řetězce a budeme jim chtít představit, co se tady vyrábí,“ uzavřel Milko. Od roku 1995, kdy vznikla původní společnost Marienbad Waters, se stáčírna dvakrát dostala na pokraj krachu, a to v letech 2007 a 2011. Možná se rok osmičkových výročí stane rokem přelomovým. (Jiří Škroch)